"کپچر" به معنای «تسخیر» و «گرفتن» است و با توجه به کسب عنوان پرفروشترین کراساوور Sub-Compact در اروپا، میتواند به «ربودن گوی رقابت» نیز تعبیر شود. رنو کپچر وجهه خوبی در اذهان عمومی داشته و با داشتن طراحی منحصربهفرد، بالاترین کیفیت در مقایسه با رقبا و جلب رضایت بسیاری از علاقهمندان به کراساوورهای شهری، تبدیل به یک مدل محبوب از برند رنو شده است.
نیسان ایکستریل که تاکنون موفقیتهای بسیاری در حوزه کیفیت، طراحی و ایمنی در بازارهای مختلف جهانی از آن خود کرده، این بار نیز در بازار ایران توانست به حضور قدرتمند خود ادامه دهد و در زمینه کیفیت خودرو پیشتاز پیش برود.
عضو هیاتمدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا (نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران)، از گسترش فعالیتهای این شرکت در منطقه آزاد خبر داد.
توسعه بازارهای صادراتی با استفاده از تفاهمنامههای اقتصادی و تجاری میان کشورها، راهکاری است که میتواند امتیازهای گستردهای برای صادرکنندگان کالا و خدمات ایجاد کند. ایران نیز برای دستیابی به امتیازهای اینگونه تفاهمنامهها سعی کرده با کشورهای همسایه و همچنین بازارهای هدف خود وارد مذاکره و امضای تفاهمنامههای مشابه شود که تاکنون دستاورد خاصی برای اقتصاد و صادرات غیرنفتی کشور نداشته است. از این رو جامجم با پدرام سلطانی، نایبرئیس اتاق بازرگانی مصاحبه کرده است که در ادامه میخوانیم.
در شاخص ارزیابی برند C-NPS، هواوی با نمره ۱۷.۸ امتیاز برای اولین بار بهعنوان C-NPS برتر پیشی گرفت. این عنوان مربوط به محبوبترین برند تجاری برای مشتریان در صنعت تلفن همراه چین در سال ۲۰۱۸ است. این اولین بار است که یک برند تجاری تلفن همراه چینی در این لیست قرار می گیرد.